Gyakori kérdések

1 Elfelejtettem a jelszavamat. Hogyan kaphatok újat?
Kattintson  az “Elfelejtette a jelszavát? “ linkre, ahol adja meg az e-mail címét, hogy elküldhessük Önnek az új jelszót. Javasoljuk, hogy az első alkalommal, amikor belép,  változtassa meg az új jelszót.

2 Ki adhat le megrendelést a webáruházon keresztül?
A webáruházban a Fluidra Magyarország Kft. hivatalosan bejegyzett partnerei vásárolhatnak, akiknek adatai szerepelnek a Fluidra Magyarország Kft. informatikai rendszerében.

3 Milyen ár- és szállítási feltételekkel vásárolhatok a webáruházban?
A Fluidra Magyarország Kft-vel megállapodott ár- és szállítási feltételek érvényesek a webáruházban is.

4 Mi történik, amikor aktiválom a “Csak teljes megrendelés küldése” mezőt?
Amennyiben aktiválja ezt a mezőt, megrendelése csak akkor kerül teljesítésre, amikor az összes megrendelt termék beérkezett. Ha nem aktiválja, csak a raktáron lévő termékeket szállítjuk vagy veheti át, a készleten nem lévő termékeket a beérkezést követően szállítjuk vagy veheti át telephelyünkön. A szállítási költség minden esetben a vásárlót terheli.

5 Hogyan fizethetek a webáruházban?
A készpénzes vásárlók a telephelyen készpénzzel vagy bankkártyával fizethetnek. Átutalással a hitelkeret túllépése nélkül  a szokásos módon fizethet.

6 Mi a különbség egy “normál” és egy “webes “ rendelés között?
Nincs különbség, ellenben a webes felületen keresztül ellenőrizheti korábbi és folyamatban lévő megrendeléseit, készleteket, stb.

7 Hol nézhetem meg a rendeléseim állapotát, hol követhetem őket, illetve honnan tudhatom, hogy megfelelően küldtem el őket?
A “Webes rendeléseim” linken nyomon követheti megrendelései állapotát.

8 Hogyan tudok törölni egy már jóváhagyott megrendelést?
A már jóváhagyott és visszaigazolt megrendelések törlésére nincs lehetőség.

9 Ha már fizettem, hogyan tudom töröltetni a megrendelést, és sztornóztatni a számlát?
A kifizetett megrendeléseket nem áll módunkban visszamondani.